Nove RGB LED v DX respektive levne IC pro menice?

stanfred 7009 na seznam.cz
Úterý Listopad 30 17:10:12 CET 2010

LM3401 + PFET?
Stanislav Svoboda

----- Original Message -----
From: "Pavel Dolnsky" <p.dolnsky na atlas.cz>
To: "hw-list" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, November 30, 2010 2:13 PM
Subject: RE: Nove RGB LED v DX respektive levne IC pro menice?

Tak na LM3404 jsem koukal, spadaji presne do kategorie, drahe a nedostupne
:-)
Farnell je sice ma, ale z soucastky za 1.35$ udelaji soucastku za 170Kc, TME
je teoreticky prodava za 50,. ale nema a ani netusi zda vubec a kdy budou.
Chtelo by to neco podobneho, ala cina za 1$

Pavel

>Skuste RECOM drivre - tie sa daju riadit aj potenciometrom.
REC24-3.5 na 350mA by mal stacit. Ak chcete nieco stavat tak LM3404 cievka,
kondenzator dioda a par rezistorov.
Problem je iba odpor do spatnej vazby - tam to treba trosku popilkovat...
Ale ak mate cas nieje problem

j.