Pametovy osciloskop Tenma

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Úterý Listopad 30 11:09:44 CET 2010

Zdravim konferu,

aktualne tiez riesim otazku vyberu v triede 100 MHz/2ch, potrebujem
odlisit uzitocne od zbytocneho a rad by som sa napr. vyhol situaciam
podobneho razu:
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2006-December/288504.html
(odkaz po scrollovani vpravo) :-)

Ake mate skusenosti s Vami preferovanym modelom, z pohladu
pouzitelnosti ovladania a ponukanych funkcii? Cim je lepsi,
nez ostatne?

Uvedomujem si vseobecnost otazky, ale zaujimaju ma subjektivne
dojmy, nech su akekolvek. To ostatne sa asi da vytusit z DS
a predoslych vlakien.

Prosim znalych aj o info ohladom moznosti ovladania z PC, idealne
skriptovatelne bez GUI v Linuxe, ale nerobim si iluzie,
ze v tomto segmente je to vselijake, len nie open.

Vdaka

Lubos