Pametovy osciloskop Tenma

Tomas Chvatal tchvatal na ezop.cz
Úterý Listopad 30 10:42:26 CET 2010

Mam taky Rigola 1052 (par mesicu) a jsem z nej nadseny.
Nemuzu srovnavat protoze je to prvni digi se kterym delam.
Ovladani mi prijde prijemne, propracovane.
Objednal jsem ho z Ciny a s doplacenym dph vysel asi na 9-10 tis.

s přáním hezkého dne / Best regards
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853
tel.: 257320555
tel.: 257320403
www.ezop.cz
tchvatal na ezop.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 30. listopadu 2010 9:22
Předmět: Re: Pametovy osciloskop Tenma

No ten Rigol DS1052D s LA modulem je horkej kandidat uz dlouho. Tu Tenmu
zjistuju jen jako druhou moznost.

Ty 4.000Kc se asi vyplati si priplatit s tim ze ziskam 16 kanalovy log
analyzator, ktery mi s temi MCU bude asi vic platnej nez samotnej DSO.

Muzu se zeptat - predpokladam, ze ten LA ma k dispozici tu 1Ms pamet
takze ta se plni podle toho kolik si zapnu kanalu na LA?

Radek Vicek