Pametovy osciloskop Tenma

Jozo svk421 na zoznam.sk
Úterý Listopad 30 09:25:53 CET 2010

> Nepotrebuju zadne spickove parametry - potrebuju se jen obcas kouknout
> na nohu nejakemu MCU co se tam deje - vetsinou jen treba zda odtud
> leze opravdu to co ma.

Na taketo ucely je daleko lepsia volba napr. toto:

http://www.tech-tools.com/dv_dv3100.htm

Uz vela rokov pouzivam predoslu verziu DV100 a je to fakt na
nezaplatenie - myslim ze aj P.Z. ho ma a moze potvrdit. 18 kanalov
vyuzijem len zriedka (naklikat na dosku 18 sond nie je sranda), ale 2
kanaly na digitalne veci je malo. Ten novy ma dokonca 5x vacsiu pamat.
SW je volne stiahnutelny, takze sa da vidiet ako sa s tym robi. Nejake
sample priebehy su prilozene, ale keby bol zaujem, mozem poslat nieco
naozaj realne...

j.