Pametovy osciloskop Tenma

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Listopad 30 08:44:14 CET 2010

Nojo no, jenze ja jsem ted kvuli pracovnimu vytizeni presunul
elektroniku zase do pozice konicka a 30kKc za osciloskop dat nemuzu a
nechci.

Nepotrebuju zadne spickove parametry - potrebuju se jen obcas kouknout
na nohu nejakemu MCU co se tam deje - vetsinou jen treba zda odtud leze
opravdu to co ma.

A jeste stale mam v zaloze starej teslackej dvoukanalovej osciloskop
100MHz. Jenze ten mi je na tyhle veci naprd.

Nechcete se nekdo nejakeho pametaku zbavit?

Radek Vicek