Ponekud OT: Televizor SENCOR SLT 3226M4, kuchynsky lustr

Úterý Listopad 30 06:53:52 CET 2010

Uvazuji o koupi televizoru. Nemam na nej zadne prehnane naroky.
Dostal se mi do rukou letak, kde nabizeji typ SENCOR SLT 3226M4
(treba tady
http://www.mall.cz/lcd-televize-uhlopricka-80-93-cm/sencor-slt-3226m4
za 7kKc. Zaujalo mne, ze udajne lze nahravat na USB.
Dnes se chci podivat jaky ma obraz, dalkove ovladani apod.
Mate nekdo zkusenost (hlavne negativni) s timto typem?

Dale:
Mam v kuchyni lustr
http://ing.kotlaba.sweb.cz/DSC00262.JPG
asi polske vyroby, ale koupeny pred delsi dobou v Cesku.
Uz ponekud dosluhuje (umela hmota na reflektorech praska)..
Nevite nekdo, jestli se nekde da koupit stejny nebo podobny?