udrziavacia nabijacka na autobaterie

Pondělí Listopad 29 20:45:54 CET 2010

Nevím zda se prodává ale jeden odpor 33R a jeden stabilizátor LM317 vám udělají konzervační nabíječ 40 mA z jakéhokoliv SS zdroje.
Právě před hodinou jsem si takový narychlo spíchnul a zapojil (po předpovědi počasí).

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of peter tesar
Sent: Monday, November 29, 2010 7:19 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: udrziavacia nabijacka na autobaterie

Zdravim,
mame auto (Seat Toledo 1.6 16V) ktore jazdi sice skoro kazdy pracovny den, ale typicky 1 - 3 km cesty. Nerobi to moc dobre o.i. baterke.
Uvazujem o nejakej udrziavacej nabijacke, ktora by sa na noc a vikendy pichla do cig. zapalovaca a udrziavala (jemne dobijala) by baterku.
Volakedy sa taketo zariadenie predavalo, volalo sa tusim Kondic a bolo to obycajne male trafo s jednou diodou a obmedzenim prudu na par 10 mA cez ziarovku.
Predava sa nieco podobne aj teraz?
Vdaka.
Peter.