Spojovani PV modulu poly/mono

Milan Mlynarčík milan.m na centrum.sk
Pondělí Listopad 29 17:48:52 CET 2010

Je azda nejaky problem odmerat js. napatia jednotlivych panelov ? Tu ani nie je problém s vektorovym suctom ako pri striedavych zdrojoch.

                                             Milan  Mlynarčík

  ----- Original Message -----
  From: Boldak Boldak
  To: HW-news
  Sent: Monday, November 29, 2010 4:27 PM
  Subject: Spojovani PV modulu poly/mono

  Dobrý den,
  pánové chtěl bych se zeptat jak se divate na spojovani panelu do stringu poly/mono od stejneho vyrobce. Panely jsou stejne wattaze i stejneho napeti rozdil v proudech je nepatrny.

  Jedna se mi o to, ze jsem se ted dostal na FVE a videl jsem to... String slozeny jen z panelu mono dava 700V a string slozeny z poly dava 700V, ale pokud se tyto panely nakombinuji tak davaji napr. jen 400V. Vysvetli mi nekdo kde je zakopany pes..?

  Predem diky za odpovedi a namety k diskuzi.

  Boldak