Re: ZAVER: Re: Trochu OT : Jaký robotický vysavač..?

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Listopad 29 17:25:49 CET 2010

Původní zpráva ze dne 29.11.2010 od jan.kuba:

> Presne takhle jsem premyslel, jenomze pak jsem si uvedomil, ze
> zijeme jen jednou a ten usetreny cas mohu venovat treba detem.

Nevím proč, ale tohle mi asociovalo příhodu s jedním zákazníkem před
cca 15 lety. Byl jsem nabízet počítač a software na účetnictví v
jednom velkoobchodu se zeleninou, kde vystavovali daňové doklady ručně
a účetnictví vedli také ručně. Povídal jsem majiteli o počítači, o
programu, jak to pěkně pracuje apod. On si všechno nechal vysvětlit a
nakonec povída: "Mně se to líbí, pane Zahradníku, to je paráda. Ale
jak mi to tady tak vyprávíte, co by to všechno dělalo, tak to bych
musel jednu ženskou vyhodit, protože bych pro ní neměl práci."

A tak jsem zase odešel. Neměl jsem na to co říct, prostě mě nic
nenapadlo. Za rok jsem tam zase zašel a znovu jsme si dali schůzku,
zase jsme si povídali a on povídá: "Jasně, je mi to všechno jasné, já
bych to hned vzal. Nejde o peníze. Ale jak jsem vám už loni říkal,
musel bych jednu ženskou vyhodit."

Za dalšího čtvrt roku jsem ho nějak ukecal. Tak to koupil. Já jsem mu
počítač donesl, nainstaloval, zaškolil, a oni začali konečně makat na
počítači.

Po nějaké době jsme se zase viděli s majitelem a on tak jako
mimochodem povídá: "Tak jsem měl pravdu." Ptám se, s čím měl pravdu a
on na to: "No musel jsem jednu ženskou vyhodit." Potom udělal
významnou pauzu a dodal: "Ale ona nám tu stejně kradla."

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601