regulace vykonu vysavace

Ondra hwnews caha010 na gmail.com
Pondělí Listopad 29 17:07:39 CET 2010

Veskera bizu okolo procesoru je o.k.
Mam na stole takovej binec, ze nemuzu najit ani programator, abych se
pokusil ten procesor vycist, snad dneska v noci.

O.

Stejne by me zajimaly ty casy, ktere by asi tak byly vhodne na rizeni
otacek....

----- Original Message -----
From: "Koder Petr" <Koder.Petr na azd.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, November 29, 2010 9:45 AM
Subject: RE: regulace vykonu vysavace

Pokud je to jeste aktualni, vyzkousejte promerit ty odpory na noze 6...
Petr

Preji vsem pekny den, tak dlouho si dcera hrala s vysavacem Zelmer 4000 az
se na nas vykaslal...
Prekreslil jsem schema, ktere prikladam a rovnou se omlouvam za prilohu.

Z Atmelu nic neleze, takze se budu muset pokusit alespon nejakou regulaci
vytvorit sam.
Predstavu mam, ze tam placnu novy procesor a napisu do nej tech par radku,
ale o rizeni motoru prakticky nic nevim. Najde se zde nekdo, kdo je schopny
mi poradit aspon radove casy? Teda pokud budu chtit 50% vykonu, tak bude
strida 1:1, ale v jakych intervalech je stridat.

Dale mi neni jasny pin 6, ze by se tam detekoval pruchod nulou ?

diky za reakce Ondra