OT: Problem s kotlom Junkers Novatherm ZW20KE

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Pondělí Listopad 29 15:46:38 CET 2010

Dobry den,

dakujem. V navode ju1296.pdf na strane 19 su kody poruchy:
kmita kazde 4 sek. 	jine poruchy		cesta spal. vzduchu

takze to asi bude pozicia 6/1 z "ne.jpg". Podla tej znacky to vyzera na
nejake NTC cidlo. Len skoda, ze som ho v tom zozname nahradnych dielov
nenasiel.

Este otazka pre miestnych kominarov: Myslite si, ze by taka mala
plechova strieska na komine vyriesila tento problem?

Richard Kaliciak