RE: ZAVER: Re: Trochu OT : Jaký robotický vysavač..?

Zíka Aleš Ing. Ales.Zika na pel.br.ds.mfcr.cz
Pondělí Listopad 29 14:10:47 CET 2010

	Manželka to chce taky, ale já pořád tak nějak nevím...
	Když na mě doma vyjde úklid, tak poté co umeju koupelnu a záchod a poutírám prach z parapetů a nábytku, přičemž nejšílenější to neustálé přesouvání kytek, váziček a dalších krámů, kterými manželky z neznámých příčin zaplní jakoukoliv volnou vodorovnou plochu, tak už se vyloženě těším, až budu jen tak pohodově chodit po bytě a strkat před sebou hubici vysavače :-)

	Až bude něco, co poleze po zdi a bude to mýt obklady a utírat prach, beru to všema deseti, ale mít za 10 tisíc krám jen na to, aby sám uklidil drobky po snídani, mi přijde jako luxus...

	Aleš Zíka
	http://results.cz