ICSP u PIC - HVP a LVP mod

j s jarin.hw na gmail.com
Neděle Listopad 28 13:41:22 CET 2010

2010/11/28 HW CNCnet.info <hwnews na cncnet.info>:
> Presto umi jen 13V, ale to se vyresi tim omezovacem na Vpp s LM431, ktery
> ostatne pouziva i Microchip (jak posilal PZ odkazy).

Jasne, mne sa hned zdalo ze som taky obmedzovac uz niekde videl a ani
za svet som si nevedel spomenut kde :-)

> Na druhou stranu me v
> nicem tenhle programator neomezuje a beha i pod linuxem.
> Jako vyvojovy prostredek uz dlouho pouzivam mikroPascal od Mikroe a pokud
> bych menil palidlo tak asi spis neco takoveho:
> http://www.mikroe.com/eng/products/view/18/picflash-with-mikroicd-support/

Mne osobne ten programator pripada byt nejaky slaby.
Ten sortiment podporovanych obvodov je pomerne uzky, len 8-bitove PIC,
bez podpory 18FxxKxx a 18FxxJxx - co su nove a zaujimave obvody.
Napriklad taky PicKit2 ma podstatne sirsi rozsah obvodov, ktore dokaze
naprogramovat, beha pod Linuxom, da sa spustit z prikazoveho riadku,
dokaze si nastavit Vpp take, ako potrebuje konkretny obvod a rozumie
si aj s MPLAB-om, ak by bolo treba.

Ale samozrejme, odhovarat vas nebudem, je to na vas ;-)

J.S.