OT: nabidka Re: LCD monitor, ne-nativni rozliseni?

jan.kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Listopad 28 12:59:26 CET 2010

Je mi jasne, ze vyroby nemohu pocitat, ze by monitor by kalibrován,  ci
jinak serizen. Ja jsem tenhle model 245T spolu s 215TW kalibroval sondou
Spider 3 elite, s vysledkem, jaky jsem popsal nize. Pokouseli se o to i
dalsi kolegove s konstatovanim, at si necham tu 215TW, ze je to mnohem
lepsi.
Takze  si dovolim vyuzit teto diskuse a monitor nabidnout.   Je cca 2
mesice stary, koupeny za 19900 kc, doklady, zaruka 2 roky. Zadny vadny
pixel ( alespon jsem zadny nenasel )  Cena k jednani 12000 kc. V okoli
Plzne dovezu, jinak posta, ci osobni predani.
JaKub