ICSP u PIC - HVP a LVP mod

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Neděle Listopad 28 11:55:07 CET 2010

Presto umi jen 13V, ale to se vyresi tim omezovacem na Vpp s LM431,
ktery ostatne pouziva i Microchip (jak posilal PZ odkazy). Na druhou
stranu me v nicem tenhle programator neomezuje a beha i pod linuxem.

Jako vyvojovy prostredek uz dlouho pouzivam mikroPascal od Mikroe a
pokud bych menil palidlo tak asi spis neco takoveho:
http://www.mikroe.com/eng/products/view/18/picflash-with-mikroicd-support/

nicmene tam take nejak nevidim, ze by nejak resili ruzne napeti Vpp -
pisou ze ma na vystupu 12.5V.

Ten PIC18F14K22 vypada zajimave asi ho zkusim.

--
S pozdravem
Radek Vicek