PIC 24,32 nebo ARM?

Pavel Dolnsky p.dolnsky na atlas.cz
Neděle Listopad 28 10:49:42 CET 2010

Zadarmo jak se to vezme, pokud chcete plnou verzi prekladace tak jsem si prave nasel, ze za C32 date 900$, za to same od HiTech dokonce 1500$, podobne to asi bude i u
C30,... .
Eval verzi ma i Keil, pravda omezeni jsou radove vetsi nez u MPLAB, nicmene nabizi i ruzne studentske verze. V kazdem pripade muj prispevek smeroval k tomu, ze bez ohledu na penize si u x52 a i ARM muzete opatrit velmi kvalitni nastroj a PIC srovnatelny nema ani za nesrovnatelne penize.

K  programovadlum, pri hledani ceny C32 jsem narazil na nejake info o programovadlech a jak PICKIT3 tak ICD3 jsou pase a Microchip doporucuje , tedy spise za vrchol nabidky povazuje Real Ice, pravda 500$ :-).

K Dev. board
Na ebay najdete , viz nize, 47$ a 37$, pravda nabidka je celkove  docela mizerna, pro ARM najdete radove vice desek, v Cine asi PIC nefrci narozdil od ARM. Otazkou je proc?
PIC32
http://cgi.ebay.com/Advancer-USB-Storage-Demo-Board-PIC32MX440F512H-/350416598796?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item519674f70c
PIC24
http://cgi.ebay.com/PIC24F-Starter-Kit-Learn-PIC24F-16-bit-MCU-Programable-/350413229214?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item5196418c9e

Pavel

> Pro ARM ten Keil, nic proti MPLAB IDE, ale to se neda srovnat, kam se hrabe Bittner.

Za tych bratku 5000USD http://www.mouser.com/catalog/633/187.pdf (cca
v strede, nasiel som aj drahsie ponuky) - no bodaj by nebol lepsi nez
MPLAB zadarmo.

J.S.