PIC 24,32 nebo ARM?

j s jarin.hw na gmail.com
Neděle Listopad 28 07:48:34 CET 2010

2010/11/27 Pavel Dolnsky <p.dolnsky na atlas.cz>:
> Kdyz je tu toto tema, ma Micropchip neco takoveho jako je Configuration Wizard od Silabs, Tedy konfiguracni programek v kterem si naklikam u vybraneho MCU konfikuraci vseho a on mi vygeneruje funkci Init() a ja nemusim premyslet co jak nestavit?

Hej, vola sa to VDI, VIsual Device Initializer
http://techtrain.microchip.com/webseminars/ArchivedDetail.aspx?Active=55

Nieco si naklikate, je to farebne a pekne, ako pre deti ;-) ono vam to
podla toho vypluje nejaky inicializacny kod pre periferie.
Osobne som to nikdy nepouzil, pretoze nastavit si na zaciatku
aplikacie pouzivane periferie, to je jendoducha praca predtym nez
pride skutocna robota - nejak som nemal potrebu pouzivat tam nejake
pomocky.
Ale samozrejme niekomu to moze vyhovovat.

> Pro ARM ten Keil, nic proti MPLAB IDE, ale to se neda srovnat, kam se hrabe Bittner.

Za tych bratku 5000USD http://www.mouser.com/catalog/633/187.pdf (cca
v strede, nasiel som aj drahsie ponuky) - no bodaj by nebol lepsi nez
MPLAB zadarmo.

J.S.