Nabídka boxů pro magnetofonové kazety CC

Sobota Listopad 27 15:49:01 CET 2010

Ahoj vespolek.
Nemáte někdo zájem o plastové boxy celkem na 156 magnetofonových kazet CC ?
Jsou to plastové regálky na 6 kazet, vzadu pružinka, která kazetu vystrčí ven, když se tato namáčkne ke straně. Pomocí rybin na boku se dají zastrkávat k sobě do sestavy podle potřeby.
Mám jich 15 hnědých, 9 černých a 2 béžové z doby kdy jsem provozoval muziku na CC kazetách a je mi to líto vyhodit do odpadu.
Daruji za odvoz (Ostrava) nebo za poštovné.

Kručinský