regulace vykonu vysavace

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Sobota Listopad 27 14:01:11 CET 2010

Takovýto regulátor se montoval do vysavačů dokud ještě do jejich
konstrukce nezasáhlo spousta různých individuí o nichž nemá chudák
majitel potažmo akcionář ani potuchy. Každý z nich, jak je vidno, tyto
idividua dřív či později pozná, ale to už bohužel nebude potřeba.
Ten regulátor by šel zadrátovat bez PCB, R1 je omezovací cca 10-15k, R2
podle spínacího proudu triaku 10-50R, C 100k/>230AC, trimry dejte 100k a
na Varistor bych  se já ve vysavači vyprd. Předpokladem ale samozřejmě
je, že je vysavač jinak nepoškozený a celá elektrika je umístěna zcala
mimo dosah obsluhy tak, jak byla původní.
S pozdravem,
		Miloš Dašek