regulace vykonu vysavace

Ondra hwnews caha010 na gmail.com
Sobota Listopad 27 12:39:01 CET 2010

Ne, ne, ostatni ke dobre. Napeti tam je 5V, a z potaku taky leze co ma.
O.
  ----- Original Message -----
  From: andrej jancura
  To: HW-news
  Sent: Saturday, November 27, 2010 10:11 AM
  Subject: Re: regulace vykonu vysavace

  Ahoj,

  skusil by som este pozriet, ci nemas "uskvarene" napajanie, teda 18k a diodu v serii s nim, tu zenerku na napajani mcu, pripadne filtracny c na napajani toho mcu. Este by som pozrel, ci ide napatie z bezca potenciometra do mcu. Ostatne suciastky, mimo mcu, by mali byt v poriadku. Myslim si, ze ten algoritmus bude iba pocitat polvlny, pretoze to ma iba jednoduchy filter.

  A.