LCD z Nokia e51 aneb 2.2" TFT 240x320 za 200Kc

Sobota Listopad 27 12:07:17 CET 2010

A co konektory, pripadne i LCD z tech 6100 o kterych zde sla rec,
preci jen obcas clovek oceni seriovou sbernici a vystaci i s 132x132
bodu?
Pripadne pokud byste k tomu mel i 74LVC245 ci napetove regulatory v sade :-).

Martin

>No ja bych umel 2ks za 100Kc tedy 50/ks + 20Kc postovne.
Pripadne bych mohl nabidnout i ten LCD za rekneme 170Kc/ks.

Kdyz jsme u tech konektoru, tady je knihovna pro Protel s FP konektoru.
http://rapidshare.com/files/433418640/LCD.zip

Jirka

>Tak som si aj ja jeden display na hranie objednal, ale ten konektor je
trocha problemovejsi. Nasiel som iba toto:
http://cgi.ebay.com/10pcs-LCD-Connector-port-NOKIA-N73-6300-E66-N82-5610-/270669068904?pt=PDA_Accessories&hash=item3f05223a68

takze moja otazka je, mate niekto tie konektory, alebo z druhej strany,
potrebovali by ste niekto? ze by sme sa kedtak podelili, keby som jedno
balenie zobral...

Jaro