regulace vykonu vysavace

Ondra hwnews caha010 na gmail.com
Pátek Listopad 26 22:50:43 CET 2010

Preji vsem pekny den, tak dlouho si dcera hrala s vysavacem Zelmer 4000 az se na nas vykaslal...
Prekreslil jsem schema, ktere prikladam a rovnou se omlouvam za prilohu.

Z Atmelu nic neleze, takze se budu muset pokusit alespon nejakou regulaci vytvorit sam.
Predstavu mam, ze tam placnu novy procesor a napisu do nej tech par radku, ale o rizeni motoru prakticky nic nevim. Najde se zde nekdo, kdo je schopny mi poradit aspon radove casy? Teda pokud budu chtit 50% vykonu, tak bude strida 1:1, ale v jakych intervalech je stridat.

Dale mi neni jasny pin 6, ze by se tam detekoval pruchod nulou ?

diky za reakce Ondra