OS windows: program komolí vlastní data, co s tím ?

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Listopad 26 16:00:40 CET 2010

BINGOOO!
  Tak to je ono. Skutečně za to může taková blbost, jako je nastavení desetinné
tečky. Kolega nastavoval všechno možné, ale na toto se nepodíval. Teď jsem mu
ještě volal po telefonu, nechal vše česky, ale změnil si čárku za tečku a
už to načetlo soubor v pořádku.
  Nyní tedy zbývá už jen otázka, proč program nečte ani vlastní data - tj.
nahraje je patrně s tečkou (přečtu je já), ale čte je s čárkou ? Není tohleto
chyba OS ?
  Díky moc! Tohle by mne opravdu nenapadlo, v Linuxu se mi něco podobného
skutečně nikdy nestalo...
  Zdraví Pavel.