Re: OS windows: program komolí vlastní data, co s tím ?

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pátek Listopad 26 15:25:21 CET 2010

napada mne hned cela rada nastaveni, ktere u spatne napsaneho programu
moho zpusobovat podobne chyby. Ruzna nastaveni desetinne tecky/carky,
formatu zapisu tisicu, data/casu, znak oddelovace seznamu a podobne.
Marek