Nahrada nacuvacieho pristroja

Jozo svk421 na zoznam.sk
Pátek Listopad 26 09:38:14 CET 2010

Zdravim, mam kolegu co pocuje len na jedno ucho, aj to slabo. Minuly
tyzden sa mu rozsypalo nasluchatko  a nove bude mat az buduci rok, takze
sa s nim tazko debatuje. Napadlo ma, ci by neslo urobit nejaku nahradu
napr. zo sluchatiek pre skype. Samozrejme nie na chodenie po ulici, ale
aby sme sa s nim dohovorili bez kricania.  Elektret by snad mohol mat
dostatocnu citlivost, aby to zachytilo rec aspon z 2 metrov a
elektronika a baterky by asi vosli do nepotrebnej polovice. Lenze ja
analog moc nemusim, takze sa chcem spytat ci nahodou nevysla napr. v AR
konstrukcia zosilovaca k mikrofonu vhodna pre tento ucel. Pripadne mozno
take nieco existuje aj hotove (tak do 100 euro).

j.