OT: 3D projekce

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Čtvrtek Listopad 25 22:35:55 CET 2010

TAk jsem dnes skousel na LCD monitoru s obycejnymi papirovymi  brylemi
(cervena modra) shlednout na LCD monitoru: Cestu do vesmiru a vypadalo
to perfektne, bohuzel kdyz to prozenu pres DLP projektor na platno tak
je to hruza.
Jako by ty odstiny nesedely.

Kdyz jsem studoval DLP 3d monitory tak k tomu jsou bryle s komunikaci
pres IR , ale me by zajimal vstup mam jen DVD, tzn je mozne to prehrat 3d ?
Nebo to musi byt na blueray ?
Dekuji
LK