Re: OT:Jak skladovat máslo (to opravdové, vzpomínáte?)

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 25 20:43:06 CET 2010

Hrozí ještě jedno riziko, speciálně u dříve probíraných vos:

Jeden kamarád na ně tuhle metodu aplikoval, jim uhořely křidýlka a pak prostě lezly po podlaze. Protože vos bylo hodně a na nohách měl jen ponožky, podařilo se mu schytat několik žihadel do každé ho chodidla, než si došel pro boty :-)

PH