[OT] Odkud propasovat do EU rtutovy lekarsky teplomer?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Listopad 25 16:12:43 CET 2010

On Thu, 25 Nov 2010, Pavel Dolnsky wrote:

> Bohuzel jsem provedl testy dvou digitalnich lekarskych teplomeru a z
> deseti mereni provedenych kazdym z nich jsem ziskal defakto deset
> ruznych hodnot, kde se extremy lisi az o 0.5C.
> Otazkou tedy je, odkud si nechat poslat klasicky rtutovy teplomer do
> absurdistanu, kde hasici proti rozbitemu teplomeru zasahuji v tezkych
> protichemckych oblecich a referuji o tom v prime time na vsech TV.

Muzete se preorientovat na laboratorni teplomery. Nedavno jsem kupoval
za 200Kc Hg laboratorni teplomer 0-100 StC rozdeleny po 0.2StC .Meli
i teplomery s mensim rozsahem po 0.1 StC.

Nevyhoda je ze maji extremne tenkou kapilaru a hodne spatne se to odecita,
vyhoda zase je ze to reaguje hodne rychle. Overoval jsem si s tim ty
Papouchovy RS485 teplomery a docela sedely.