Re: OT:Jak skladovat máslo (to opravdové, vzpomínáte?)

Peter Boąnák lajost na zoznam.sk
Čtvrtek Listopad 25 16:11:07 CET 2010

Proti komárom za mojej mladosti radili kvapnú» na hladinu kvapku oleja.
Larvy komárov údajne cez takúto tenkú vrstvu oleja nemôľu dýcha» a
uhynú. Ale keby sa to dozvedeli grínpísáci, tak by proti mne poslali
jednotku rýchleho nasadenia s »aľkou leteckou podporou.
Býval som určitý čas pri rieke Morave a proti komárom boli efektívne
tablety Raid a Vandal. Komár sediaci na stene zmenil farbu do modra a
mal to za sebou. No a správne namontované sie»ky na oknách sú
neoceniteµné. Trochu síce bránia prúdeniu vzduchu ale to je
zanedbateµné. P.B.

Daląí informace o konferenci Hw-list