[OT] Odkud propasovat do EU rtutovy lekarsky teplomer

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Čtvrtek Listopad 25 16:07:48 CET 2010

Tak je to ještě horší než jsem si myslel.
Pamatuju si že mi babička dávala na hraní rtuť z rozbitých teploměrů a
já honil kapky pletací jehlicí po misce. Navzdory EU to na mne žádné
následky nezanechalo. Asi ta nová generace nic nevydrží :-/

Tomáš

ww> Bohuzel nemaji, pokud pouzivaji tak ze starych zasob a u nas
ww> napriklad cela krajska nemocnice jiz pouziva digi (je nucena),
ww> proc a proc to sestra rovnou nepise podle odhadu mi neni jasne.
ww> Vec resi  směrnice 76/769/EHS a tam se jasne pise 1. Nesmí se
ww> uvádět na trh:a) v teploměrech na určování tělesné teploty;
ww> u tohoto pismene neni zadna vyjimka, vyjimku maji ostatni
ww> pismena, ale lekarske teplomery ne.

ww> Zadny z lekarenskych velkobchdu k dnesnimu dni neni schopen dodat Hg teplomer.

ww> Jirka

ww> maji výjimku (protože dobře vědí že digitální jsou na h...)

ww> Tomáš