Re: OT:Jak skladovat máslo (to opravdové, vzpomínáte?)

www www asrock70 na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 25 15:13:19 CET 2010

Na jezirko zkuste <a href="http://www.nasezahrady.cz/BAKOMAR20/stop-komarum-v-jezirku-20-ml-na-13-m3">http://www.nasezahrady.cz/BAKOMAR20/stop-komarum-v-jezirku-20-ml-na-13-m3</a>

Podle nejnovejsich narizeni EU musi byt i inekticidy setrne k zivotnimu prostredi. To si EU vyklada si tak, ze nesmi zabijet asi ani ten hmyz. Vysledkem je, váš případ, ale treba take Pariz zamorena stenicemi nebo tazeni svaba americkeho EU.

Jirka

No do jezirka mozna (ackoli opravdu nevim, proc bych mel krmit sousedovic
kocky, a ze jich tu je!), ale do te nadoby na destovou vodu asi ne (nerez,
krychle cca metr hrana, neco vyrazeneho z potravinarstvi). Likvidovat
jezirko petrolejem se mi moc dobre nezda - on zase neni _uplne_ blbej, krome
toho ma petrolej nezamenitelne aroma :) To spis na tu nadobu na destovku,
kdesi jsem cetl neco o aplikaci nejakeho (snad parafinoveho?) oleje na
hladinu v silnejsi vrstve, to by nemelo vadit snad ani tem kytickam. Bohuzel
v jezirku je to neaplikovatelne, uz jen proto, ze soucasti designu jsou
kvetouci lekniny.

Pavel Kutina