DC motor hodne zprevodovany do pomala

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Listopad 25 14:20:55 CET 2010

On Thu, 25 Nov 2010, Tomas Chvatal wrote:

> Predstavuji si, aby dovedl tak nejak s rezervou otocit pakou na vodovodnim
> ventilu 1" :-)
> Ale kolik to je Nm fakt netusim. :-(
> Ty ventily jsem tedy nakopil kvalitni Gacomini a pry maji patentovany tvar te
> kulicky v tom smyslu, ze maji snizene treni. Ale priznam ze jsem ani
> nezkoumal jestli mam
> sanci nekde vycist zarucene Nm.
> v PDF jsem to nenasel
> http://www.bola.cz/bola-kulove-kohouty/r950dn15-s-rucni-packou/

Podivejte se na ACDC-AUDIO -

    http://www.acdc-audio.cz/minimotoryp.html

ten GM10 by mozna vyhovel. Mam jeden doma tak se kdyz tak muzu podivat
jake ma parametry nebo si tam zavolejte.

Pripadne kdyby to mohl byt AC motor na 230V~ tak www.regulace.cz . Ty
zakladni B406 se delaji s prevodovkou od 0.5 sec do 24 hodin na otacku.