DC motor hodne zprevodovany do pomala

Tomas Chvatal tchvatal na ezop.cz
Čtvrtek Listopad 25 11:52:49 CET 2010

Zdravim,

shanim nejake motorky (min. 3 kusy) pro ovladani vodovodnich ventilu
na topeni na aku. nadrzich.
Potrebuji neco co se toci treba 0.5 ot./minutu. Rychlost samotna neni
dulezita,
ale jde mi o dostatecny kroutici moment.

Nemate nekdo nejaky tip ?
Topenarska serva po 2.500 - 5.000,- fakt kupovat nechci.

V Cine jsem si nasel krasne kandidaty, ale dostupnost bude asi horsi.
(viz.
http://www.sgmada.net.cn/athena/offerdetail/sale/sgmada-10231-24634541.html)
Psal jsem jim. Cena 8$, ale na "vzorky" se moc netvarili. :-)

Pak jsem jeste nasel tohle
http://cgi.ebay.de/2-RPM-DC-Geared-Torque-Gear-Boxed-Motor-12V-/250721186561?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a6025b301
(nelze to nekde koupit v CZ v krame ?)

Zkousel jsem nejake servicka z aut (ovladani klapek vzduchu atd.), ale je to
strasne
rychle a tedy slabe. Navic vetsinou v plastu->mala trvanlivost.

V uvahu jeste pripada steracovy motor, ale je to zbytecne velke a bojim se
ze to bude
mit hodne sily (snek) a tak by to na ventilu mohlo byt az nebezpecne
(v pripade nejake chybky v programu ... :-).

Diky predem za kazdy napad.

s přáním hezkého dne / Best regards
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.