odhad ceny desky

Milan krata.milan na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 25 07:27:28 CET 2010

To jsou prave ty informace, ktere take nemam, ale asi vyber soucastek
zustane na mne. Bohuzel hlavnim kriteriem bude cena a spolehlivost
finalni desky, coz je dost tezke na odhadnuti. Co se tyce poctu kusu tak
predpokladam (odhaduji z dostupnych informaci), ze jich budou spise
jednotky kusu, ale muze to byt uplne jinak. Pravdou je, ze pokud se bude
sefovi libit prvni deska tak to asi zacne prosazovat do dalsich zarizeni.
Milan