Re: galvanicke oddeleni stridaveho signalu

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Listopad 24 15:59:49 CET 2010

Ano, s tím je problém. Většina běžně používaných DC/DC má pevnost do 1 kV, což je málo. A ty co jsou vhodné jako bezpečnostní oddělení jsou drahé. V tomto případě bude levnější koupit běžné malé trafíčko 230/6 V a za něj usměrňovač se stabilizátorem.

Na druhou stranu je také otázka, jakou vlastně potřebujete přesnost, zda by nebylo lepší stejné trfíčko použít jako měřící.

PH