galvanicke oddeleni stridaveho signalu

Luboš Melichar lubos.melichar na gmail.com
Středa Listopad 24 15:04:32 CET 2010

Hm hm, to je celkem zajimavy a mozna postacujici napad..
Oddelit napajeni menicem a SPI optocleny.

Nejake doporuceni na galvanicky oddeleny menic 1:1, pro 3,3V, 200mA?

Nasel jsem toho samozrejme mraky ale vsude se pise jen "isolated", tak
si nejsem jisty jestli to lze povazovat za galvanicke oddeleni, myslim
spise ze ne.