OT: Výběr LNB quad

jan.kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Listopad 24 14:56:29 CET 2010

Halen napsal(a):
> Ještě se zeptám. Když tedy koupím čtyři quad LNB konvertory, k tomu
> musím koupit čtyři čtyřnásobné disecq přepínače abych mohl mít ve
> čtyřech účastnických zásuvkách k dispozici všechny uvedené satelity?
> (trochu moc čtyřek) Ještě zvažuji jestli má cenu jít na pozice 28.2E

Ja tuhle pozici preferuji ( anglie ) spolu s 19,2 ( nemecko) a
samozrejme 23,5, kde je CZ+SK.
> a 13E. Zatím nebudu mít placený Skylink (pouze základní kartu).
> Myslel jsem, že díky 13E a 28.2E bych měl k dispozici volně vysílané
> sporty (hlavně motorky) a anglické programy. Jak ještě velkou
> parabolu zvolit? Má cenu přemýšlet v případě multifeedu o speciální
> parabole?
Pro rozsah 13 - 28,5 neni multifeed parabola potreba, pokud by jste
chtel dal treba az na 1W tak to bez specialni paraboly nepujde :-(
Vyborne zkusenosti mam s FUBOU - jedina mechanicky zmaknuta parabola.
Gilbertini a  vse z "Italie" sice take funguje dobre, ale kdyz na
vyloznik povesim 3 konvertory, tak se to cele ve vetru pajtluje jak
osika. Je treba nekam drzak konvertoru jeste ukotvit.
Multifeed urcite na 90cm a vys, na mensich nemultifeedovych parabolach
vychazi konvertory prilis blizko sebe.