galvanicke oddeleni stridaveho signalu

Luboš Melichar lubos.melichar na gmail.com
Středa Listopad 24 14:06:38 CET 2010

Diky za rady s optoclenem, ano nasel jsem i optoclen, kde jsou dve
diody antiparalelne..
To je v podstat shodne s resenim s mustokovym usmernovacem..

Prichazim tak ale o polaritu napeti, onen max z pruchodu nulou pocita
napriklad frekvenci, fazovy posuv atd..
Takze nutnost je dostat na vstup prevodniku opravdovy neusmerneny sinus.

Bude urcite revize a nova deska, budou se delat i jine zmeny, takze
hotove neni nic..