Set top box s nahravanim.

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Listopad 24 12:48:21 CET 2010

2010/11/24 Martin Persich <persich na transcon.cz>:
> Jen doplnkova zkusenost - citlivost asi zavisi na pripojeni / nepripojeni
> USB zarizeni. Bez zasunute USB flash mi jedou (Ostrava) vsechny tri
> multiplexy ok. Po zasunuti USB flash 16GB zacne multiplex, kde vysila "ocko"
> kostickovat -> "ocko" si holky nemuzou nahravat. Ale za tu cenu ...

Toto iste robi aj ECG (jednotunerovy, model teraz neviem) u nasich.
Ked sa pripoji USB flash, alebo USB HDD, objavili sa vypadky
(nezavisia na programe, je tam len 1 muptiplex). Potom skusili vymenit
antenu za lepsiu (vyssi zisk) a problem prestal.
Inac tento STB vytvara nazvy podla nazvu TV stanice a casu zaciatku
nahravania. Nahravany program nedeli. Neakceptuje NTFS, tak neviem, co
urobi na FAT32 ak mu pretecie 4GB limit na velkost suboru...

miro