Doporucte nabijacku

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Listopad 24 12:31:33 CET 2010

Dobry den,

viem, ze su tu ludia, ktori su doma v oblasti akumulatorov a
nabijaciek. Chcem si kupit univerzalnu nabijacku
Li-Ion/Pol/Fe(+balancer), NiMH/Cd. Nepozadujem ziadne extra vykony,
skor spolahlivost a presnost (aby nenicila baterie prepatim a pod).
Plus by sa mi pacil display s podrobnejsim informovanim o stave
nabijania a aj moznost monitorovania procesu v PC. Pouceny z tejto
konfery nepozeram miestne predrazene obchody :-)

Nasiel som napr. IMAX B6 ($25)
http://www.hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=5548
Parametre mi plne postacuju. Cena sa mi vidi az neskutocne nizka.
Nemate niekto skusenost ako je to so spolahlivostou?

Dalsi kandidat Turnigy MAX80W ($33)
http://www.hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=11341
Rozdiel, ktory vidim oproti IMAXu B6 je vyssi nabijaci prud - o ten mi
nejde. Je cenovy rozdiel dany iba tymto, alebo je Turnigy aj
kvalitnejsia?

Pripadne ak by ste mi vedeli doporucit nieco uplne ine. Na kvalite
setrit nemienim, na druhej strane nechcem preplacat parametre (napr.
vykon), ktore nevyuzijem.

Vdaka,
miro