Set top box s nahravanim.

Milan Kovar mkovarhw na seznam.cz
Středa Listopad 24 10:02:31 CET 2010

Přeji pěkný den.

Mám ho doma asi měsíc. Citlivost tuneru velmi dobrá. Nahrával jsem na levný FLASH disk
http://interlink.tsbohemia.cz/flash-disk-8gb-usb2-0-transcend-jetflash300-cip-mlc-_d95492.html
Stíhal nahrávat 2 pořady zároveň a další z flashdisku přehrávat. Teď používám 2,5" disk v externím boxu napájení jen z
rekordéru.
stíhá totéž.

Mínusy:

Při přehrávání z USB vyhodí tak jednou za hodinu hlášku že zařízení je pomalé (u flash i HD) a je nutno ji stiskem OK na
ovladači zrušit. Údajně to může způsobit to, že se nenahraje pořad, pokud mezi předchozím není mezera a nedojde k
vypnutí rekordéru.
Při volbě nahrávání pořadu z EPG nelze změnit časy začátku a konce, takže v našich končinách nepoužitelné. Nutno ručně
nastavit jeden ze 7 časovačů.
Jméno nahraného pořadu se bere aktuální z EPG při zahájení, proto se většinou použije z předchozího pořadu.
Krkolomné ovládání EPG.

Plusy
Jde přehrávat i pořad, který se ještě stále nahrává.
Podporuje NTFS, ale stejně to rozseká po 1G
USB utáhne můj HD

Až na uvedené nedostatky jsem s ním velmi spokojen. Za tu cenu je to velmi dobré.

Milan