Svetlo na kolo (WAS: Re: Silnostenna Al trubka)

Zdenek zdej na atlas.cz
Úterý Listopad 23 20:16:02 CET 2010

Kdysi jsem se taky zabyval myslenkou na stavbu svetla, ale zrovna se
objevil odkaz na DX. V domacich podminkach nejsem schopen vytvorit lepsi
mechanickou konstrukci. To uz je rychlejsi a levnejsi vymenit diodu v
Aurore za kvalitnejsi, nez to vyrabet cele.

Nejake plánky a napady na konstrukce jsem v te dobe (cca -2 roky) nasel.
Jestli chcete, muzu najit a poslat.

To ovladani na riditkach by se mi taky libilo. Hlavne prepinani Lo-Hi
bez Off polohy...

Zdenek