Nove radio bez CD Re: Problem s CD - autoradio Blaupunkt Malaga CD35

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Listopad 23 17:40:35 CET 2010

Jenze to by bylo logicke, kdyby ty radia bez mechanik umely neco extra,
ale oni umi to same co s tou mechanikou. Skoro mam obavu, ze kdyz bych z
toho s mechanikou ji vyndal tak to bude hrat uplne stejne - jen tam bude
dira po mechanice.

jak to moje radio s odpojenou mechanikou.

--
S pozdravem
Radek Vicek