Nove radio bez CD Re: Problem s CD - autoradio Blaupunkt Malaga CD35

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Listopad 23 17:38:10 CET 2010

tak jsem tomu dal jeste sanci - nasel trimr na hlave a at jsem s tim
kroutil kam chtel tak vysledek stale stejny - napreskacku pise - search,
reading, wait a pak ve finale CD error a finito.

jelikoz to nema zadne vstupy tak nezbyde asi nez bud nove radio (coz se
mi opravdu nechce za nej utracet) a nebo zkusim ten FM vysilac na SDcko
- jen mam obavu ze to bude hrat dost priserne.

nastesti radio bez mechaniky se chova normalne - tedy hraje ;-)

--
S pozdravem
Radek Vicek