Jak skladovat máslo (to opravdové, vzpomínáte?)

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Listopad 23 17:07:40 CET 2010

> Vyborne,  diky  za  popis.  Abych  to  tedy shrnul, postup by mohl byt
> nasledujici:
>
> 1. nechat zkysnout cerstve kravske mleko (napr. z automatu)
> 2. prevarit a prefiltrovat, cimz vznikne tvaroh
> 3. mirne osolit a okminovat a nechat napr. v hrnecku s poklickou v teple
>
> Nevynechal nebo nepochopil jsem neco spatne?

Nevím, jaký účinek mělo světlo, u nás se to nechávalo pod sklem, jiný příspěvek
též uváděl zavařovačku, ale na druhou stranu tu byla zmiňována i kamenina.
Asi to chce vyzkoušet, hrneček by měl snad být OK...

Zdraví Pavel.