Jak skladovat máslo (to opravdové, vzpomínáte?)

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Listopad 23 17:02:21 CET 2010

Zdravím,
  a proč by nám to mělo vadit, když se to takhle dělalo už od vynalezení
pastevectví, což už pár tisíc let bude, a lidstvo nevymřelo ? Člověk není
stavěn na konzumaci sterilní potravy a jeho přirozená imunita si s ledasčím
poradí, ačkoliv v médiích možná slyšíte opak. Velmi rád již leta konzumuji
řadu potravin s cedulkou "určeno k tepelné úpravě" i bez této úpravy či jen
s minimální a ještě jsem mezi živými :-). Jinak bych byl ochuzen o oblíbený
tatarský biftek, marinovaného lososa, vepřová játra po anglicku (a ta jsou
skutečně HODNĚ málo tepelně upravená, dával jsem si je přímo v UK) a další
specialitky :-). Takže breberek se nebojíme, když tak to vy****me a zase
bude dobře :-).
  Zdraví Pavel.