OT: 3D projekce

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Listopad 23 16:59:00 CET 2010

On ten soft možná umí oboje, když má dva zdroje obrazu. Já ho ani nezkoušel
nainstalovat, protože nemám kromě těch dvoubarevných brýlí žádnou jinou
možnost 3D vyzkoušet.
Každopádně bych rád časem nějaký to 3D doma měl, v kině na Avatarovi to
vypadalo dobře a myslím, že to je mnohem větší pokrok, než třeba nástup HD.