Svetlo na kolo (WAS: Re: Silnostenna Al trubka)

Kamil Rezac krezac.conf na gmail.com
Pondělí Listopad 22 22:32:17 CET 2010

Trochu jsme se posunuli, menim subject

Ted jsem zkusil zmerit proud v "low" rezimu, je to neco pod 400mA,
takze cca 1.5W. Subjektivne to sviti vyrazne vic nez 1W led naplno a
vic nez 3W led na 1A (coz vykonove zhruba odpovida) . Ale neni to
nijak exaktni porovnani, vedle sebe jsem ta svetla nemel.
Pro beznou rychlost po silnici to staci, ale treba pri nocnim sjezdu
lesem k hostivarske prehrade po rekneme lesni ceste jsem byl za ten
plny vykon rad (nemusel jsem se courat krokem), takze ho chci, byt
spis pro kratkodobe pouziti (a pro probliknuti hovadek, ktera si
mysli, ze kvuli kolu dalkova svetla ztlumit neni potreba).

Btw nemate nekdo (pro verzi 3.5:-) tip na vhodny budic (constant
current 0-2.8A) takovy,aby proud sel nastavit digitalne (PWM nebo
dokonce po nejake sbernici) rekneme z 3S clanku (~12V)? Jasne, ze by
to slo naprogramovat, ale urcite to nekde musi lezet hotove....

KR