Nove radio bez CD Re: Problem s CD - autoradio Blaupunkt Malaga CD35

jan.kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Listopad 22 20:47:36 CET 2010

Nebo FM tansmitter. Dela se spousta druhu i na SD karty. Ja mam nejakej
z DX , v nem 16Gb SD kartu a hraje to velmi pekne.
Dulezite bylo, ze jde pouzit puvodni zabudovane radio bez dalsich vstupu.
JaKub