[OT] RC souprava pro modely

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Pondělí Listopad 22 20:15:15 CET 2010

Tak dnes RC HK T6A prisla a zda se vse OK, vcetne serva a programovaciho
kabelu za babku - super... Dik za tip.
Kazdopadne jsem zkusil z dealextreme objednat takovy miniosciloskopek do
1MHz a tam zatim uz skoro tyden Wait for Suplier, a to se tvarilo
skladem - to je normal???